CCU "Cias clean up

Hejsan och välkommen in till denna sida!! Här kommer jag uppdatera olika uppdrag.

tisdag 19 juni 2012

Lite info

Hej hej
Jag tänkte jag kunde uppdatera lite så alla hänger med!!
Jag blev ju som sagt svårt biten som 6åring och nära döden om inte sjukhuset hade legat så nära.
Jag har ett tidningsurklipp som min pappa sparat sedan den tiden på min kennel blogg htpp://kennelmoonlovers.blogspot.com.
De var iaf inte min mammas hund utan vi var på besök i Norge (tromsö) där jag blev biten. När en hund har hjärntumör så slår det bara runt och den vet alltså inte vad den gör. Detta var faktiskt en hund jag kände till mycket väl då det var min mors väns hund och den var mycket snäll. Men som sagt med en tumör i huvudet händer mycket.
Och jag vill oxå nämna de att i augusti börjar jag på hundterapeut-problemhundskonsult utb och kommer därefter kunda ta hand om lite problemhundsbeteenden osv framöver. 
Det är ju faktiskt jätte nära och jag längtar efter denna utbildning=)
Ha det gott där ute i regnet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar