CCU "Cias clean up

Hejsan och välkommen in till denna sida!! Här kommer jag uppdatera olika uppdrag.

torsdag 28 juni 2012

Hejsan
Dagarn rinner i väg här!! Jag har nu varit hundvakt åt 8st hundar i 7dagar och några fler dagar blir det.
Det är jätte skoj när folk haffar en på affären och frågar om jobbet och om hjälp!
Jag har en hel del hundjobb inplanerat i sommar, allt från ringträning inför utställning,till att få hunden att gå fint i kopplet och så klart en massa "pensionat" hundar som skall vara här allt från 2dagar till en månad.
Jag trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle vara så stor efterfrågan på hundhjälp.
Många har frågat mig om hunddagis, helt klar ska jag tänka och titta lite på det med. Men jag vill inte börja med det just nu =) 
Jag har så mycket städjobb nu att det inte skulle fungera. 
Tids nog kanske man kan anställa någon men inte nu =) 

Nu ska jag springa ut igen, men det var iaf lite uppdatering från mig.
Bilden visar en malamute hane och en blandras hane som verkligen var toppen som terapihundar mot andra <3 .
Hejhej på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar