CCU "Cias clean up

Hejsan och välkommen in till denna sida!! Här kommer jag uppdatera olika uppdrag.

söndag 22 juli 2012

Pensionathundar

Jag tänkte jag kunde skriva lite om man vill lämna hunden här på pensionat.
Det är så att vi har inte tänkt ha ett stort pensionat för hundar så de blir i den mån vi kan och har plats. Jag har en extra hundgård idag.
Jag har nu haft en hel del olika hundar på kortare tid och på mycket lång tid. Och långtids hundar på månader har jag inte möjlighet till att ha mera. Och är det en mindre hund som ska vara inne med oss ska den vara rumsrena och inte tugga sönder huset som ex.
Men det viktigaste punkterna är:
  1. Medtag vaccinationskort/intyg
  2. Hunden som vistas ute i hundgård ska klara av att stå bredvid andra hundar i hundgård och inte skälla från morgon till kväll.  
  3.  Hunden ska vara avmaskad och genom tittad så inte några sjukdomar kommer.
  4. Och man ringer på 076-7649115 & bokar tid minst 1 vecka i förväg. Så man är säker på att det finns ledig plats.
Dessa regler gäller om man vill lämna hund här.
Och som sagt nu är de fullbokat ända in i september.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar