CCU "Cias clean up

Hejsan och välkommen in till denna sida!! Här kommer jag uppdatera olika uppdrag.

torsdag 17 maj 2012

hundvakt

Jag har ju fått en hel del hundvakt jobb, något folk verkar vara i behov av mycket här i kring.
Jag kan skriva lite om hur det kan gå till väga för er som är intresserad.

*Har ni många hundar finns möjligheten att jag far hem till er och matar och tar hand om hundarna. Jag har en del sådana jobb just nu.
*Sen är det hund/ar som är van hundgård som kan komma hit är ju det perfekt,då finns de möjlighet till att dela hundgård med en av mina om det är snälla och allt fungerar. Sen finns möjligheten till att de får egen hundgård.
*Är det en mindre hund som inte kan bo ute i hundgård så finns några krav om den ska bo inne med oss.
1. Van barn=snäll.
2.Rumsren,inget tuggande på inventarier,den ska vara trygg med att komma till nytt ställe(bra miljötränad)
3. Van katt.
4. Den ska vara allmänt snäll & trevlig så det inte blir problem. 
Det var några små punkter som kan underlätta mycket. Men viktigast är att mina barn går säkra. Det är A & O om det är en hund som måste bo inne med oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar